نوشته شده توسط : ژورنالیست

خبر آنلاین : براساس توافق میان دولت و مجلس از این پس درصورت درخواست بهارستانی‌ها قراردادهای نفتی و گازی به صورت محرمانه به مجلس جهت بررسی ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون انر‍ژی مجلس امروز در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین از اجرای این توافق درروزهای آتی با ارائه قرارداد گازی ایران و پاکستان به کمیسیون انرژی و کمیسیون اصل ۹۰ خبرداد.

براساس اظهارات حمیدرضا کاتوزیان،قرارنیست هیچیک از جزییات این قرارداد اعلام رسمی شود اما مردم باید به رای نمایندگان اعتماد کنند و نتیجه گیری مجلسی ها را قابل قبول بدانند.

وی در خصوص قرارداد کرسنت و توافق اخیر دولت برسر این قرارداد از حاشیه های سیاسی این قرارداد پرده برداشت و تصریح کرد: مشکل این قرارداد تنها معطوف به قیمت آن نمی‌شود بلکه مسایل سیاسی هم در این امر دخیل است.

وی از وعده های طرف خارجی در این قرارداد گفت که قراربوده مشکلات سیاسی دوکشور در خلیج فارس را حل وفصل کند و در عین حال به مواردی دیگر چون تلاش این شرکت بر نصب پرچم امارات برفراز سکوی نفتی موجوداشاره کرد.

به گفته نماینده مردم تهران در مجلس، دراخرین نشست مسوولان دولتی و نهادهای مربوطه چون سازمان بازرسی کشور و وزارت اطلاعات صلاح بر این دیده شده که این قرارداد معلق باقی بماند اما اگر دولت مشکلات و حاشیه‌های موجود این قرارداد را برطرف کرده باشد اجرای آن بسیار به نفع خواهد بود.
 




:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: